Huawei Honor 6 plus

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Dane podstawowe
Producent Huawei
Model Honor 6 plus
Wymiary 75 x 150 x 7.5 mm
Waga [g] 165
Obudowa jednobryłowa (bez opcji demontażu tylnej klapki)
Klawiatura fizyczna brak
Standard sim Micro-sim + Nano-sim, Dual SIM
Materiał aluminium / szkło
SIM - rodzaj kart Micro-sim + Nano-sim
Dual SIM TAK
Data premiery 2014
Ekran
Typ IPS 5.5'', rozdzielczość 1920x1080, 401 ppi
Kluczowe podzespoły
Procesor 1.8 GHz, 8 rdzeni (Cortex A15 + Cortex A7)
GPU Mali-T628-MP4
RAM 3 GB
Bateria 3600 mAh
Obsługa kart pamięci microSD, do 128GB
Porty USB (obsługuje OTG)
Pamięć użytkowa 32 GB
Radio TAK
System operacyjny
Wersja Android 4.4.2 KitKat
Łączność
Transmisja danych LTE
WIFI TAK, 802.11 b/g/n (2,4 GHz i 5 GHz)
WIFI 802.11 b/g/n (2,4 GHz i 5 GHz), Miracast
GPS A-GPS i GLONASS
Bluetooth TAK, 4.0
Bluetooth 4.0
NFC TAK
Aparat fotograficzny
Główny 8 MP (3264x2448), wideo FullHD (1080), 27 kl/s, lampa błyskowa
Dodatkowy 8 MP (3264x2448), wideo FullHD (1080), 26 kl/s

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Komentarze i opinie Huawei Honor 6 plus


konkaw 21 października 2015, z IP: 83.5.4.57
Ostrzegam tych którzy chcą kupować produkty honor lub wahają się miedzy różnymi markami. Krótka historia z tą firmą: Kupiłem telefon i na wyświetlaczu była dziwna poświata, która mnie denerwowała więc odesłałem telefon na gwarancję do serwisu gdzie wymienili mi na nowy który po kilku tygodniach użytkowania musiałem powtórnie reklamować ,więc w dniu 06.10.2015 telefon przesłałem do serwisu "cyfrowe centrum serwisowe" w Piasecznie, serwis zepsuł mój telefon "honor 6" i winę zrzucił na mnie. Telefon był nowy miał zaledwie kilka tygodni. Telefon sprawował się świetnie,wszystko działało jak należy, LTE, rozmowy, aparat, bateria trzymała długo i jedynym problemem z którym oddałem telefon do serwisu było mało stabilne połączenie Wi-Fi (od czasu do czasu potrafiło zerwać łączność i nawiązywało ponownie), postanowiłem zareklamować ten defekt. Telefon wysłałem do serwisu z tą wadą i opisałem usterkę ."Po naprawie" otrzymałem sprzęt całkowicie niesprawny, Nie można było już uruchomić smartfona i nie reagował na żadne polecenia, podłączenie doładowania lub do komputera również nie wywołuje w telefonie żadnej reakcji. Telefon który otrzymałem nadaję się na śmietnik. Ponadto telefon który wysłałem był w idealnym stanie i nie posiadał żadnego śladu użytkowania ,był jak nowy gdyż miałem go zaledwie kilka tygodni i był zawsze użytkowany i wkładany do etui, a ten który wrócił z serwisu nosił ślady użytkowania i drobne ryski. Serwis stwierdził wadę (krzywej płyty głównej) .Zadzwoniłem od razu do serwisu z pretensjami , a oni lakonicznie odpowiedzieli mi ,że jest postępująca wada krzywej płyty i nic nie mogą zrobić i mogę się odwoływać.Powiedzieli ,że jak chcę naprawić telefon to cena wynosi 1300 zł ,czyli więcej niż za niego zapłaciłem. Tylko serwisant go rozkładał i nikt więcej.Stwierdził ,że płyta jest krzywa i jest to wada postępująca.Uważam p
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na wasną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.

Ceny w sklepach i Allegro





Czas generowania strony: 0.0985 sekund.