Nokia 7370

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Dane podstawowe
Producent Nokia
Model 7370
Wymiary 43 x 88 x 23
Waga [g] 104
Klawiatura fizyczna TAK, zwykła
Dual SIM brak
Data premiery 2006
Ekran
Typ 1.2'', rozdzielczość 320x240, 333 ppi
Kluczowe podzespoły
Bateria 700 mAh
Obsługa kart pamięci NIE
Radio TAK
System operacyjny
Wersja Producenta
Łączność
WIFI brak
WIFI brak
GPS brak
Bluetooth TAK, , v2.0
Bluetooth v2.0
Aparat fotograficzny
Główny 1.3 MP

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Komentarze i opinie Nokia 7370


wre334 29 grudnia 2009, z IP: 188.47.73.68
powiem krótko "dziadostwo"
wera34 29 grudnia 2009, z IP: 188.47.73.68
powiem krótko "dziadostwo"
olkaxD 12 października 2009, z IP: 83.28.110.129
mam ten telefon tylko że 7373 i ta jest jeszcze starsza od 7373 obudowę można zmieniać ale trzeba zawieźć do kogoś tam bo np. w supernowej 7510 wystarczy nacisnąć dwa przyciski i już wiem bo miałam można mieć karte pam. najwidniej 4 bateria zależy od używalności tel
expert 18 lutego 2009, z IP: 94.254.178.139
Ale z was głąby...Ten nie ma karty pamieci , karte ma 7373 !!!
golasek 09 lutego 2009, z IP: 84.58.58.191
stoje z takimi na targu. ludzie sie ciesza na muj widok!
kitty 03 stycznia 2009, z IP: 89.229.75.205
ma małą pamięć bardziej polecam nokie 7373
pio 09 listopada 2008, z IP: 83.1.8.11
ok
monika 29 września 2008, z IP: 213.158.196.117
mam ten telefon od roku, super wygląd, karta pamięci 128 w standardzie, jakość dźwięku super, zdjęcia przy oświetleniu dziennym super, niestety bateria wytrzymuje mi już tylko 1 dzień
karola 18 sierpnia 2008, z IP: 87.207.166.168
przeciez wyzej psize ze nie ma karty pamieci ;]
natalaa 23 lipca 2008, z IP: 83.1.8.11
mam pytanie co do tej noki 7370:) ile mieści się piosenek i wogole zdjeć przy tej pamięci:) i czy sie na wiesza;) aha jescze jedno jest karta pamieci bo jedni piszą ze jest inni ze nie?? :)
siwa 04 lipca 2008, z IP: 89.77.61.151
ten telefon jest cool!!i pasuje do takich lasek jak ja!!!!
DelGato 22 marca 2008, z IP: 89.229.2.33
Czy obudowy ma wymieniane, do kazdego telefonu mozna nowe obudowy kupic wiec chyba tak ;] a karty nie mozna do niego wlozyc trzeba kupic Nokie 7373 pozdrawiam
Paulina:) 10 marca 2008, z IP: 83.20.46.67
A i jeszcze jedno pytanie czy do tej Noki 7370 mozna dokupic karte pamieci?? To bardzo wazne odpiszcie Plisska
Paulina:) 10 marca 2008, z IP: 83.20.46.67
Mam pytanie czy w tym telefonie NOKIA7370 mozna zmienic obudowe??Czekam na odpowiedz:)
Merta 02 marca 2008, z IP: 83.20.115.40
powiem ci ze nie mam pojecia.mowie ci wejdz na www.nokia.pl ---> produkty---> zaznacz opcje komorki ktore cie interesuja i napewno znajdziesz cos dla siebie ;))
d. czyli Domcia 28 lutego 2008, z IP: 83.143.40.134
Merta jeszcze jedno którą byś mi komórke poleciła nawet jak będzie tania średnia i droga prosze pomusz mi !!!ale żeby było coś wysuwanego wielkia pozdro dla ciebie :)
monia 28 lutego 2008, z IP: 89.174.79.54
nie ma miejsca na karte pamieci ale telefon jest bardzo fajny mały nie zawiesza sie głosnik jest ok radio i mp3 tez ok zdjecia robi dardzo dobre mi sie podoba jest oki:)
marzena 27 lutego 2008, z IP: 83.6.85.117
sprzedam nokie 7373 rozowa za 550zlz calym zestawem. warszawa tel.505350550
PAHi 25 lutego 2008, z IP: 83.30.17.173
oooo no kupuje teraz na allero xD
kaska 23 lutego 2008, z IP: 79.186.67.19
mam pytanie czy ten telefon ma miejsce na karte pamięci?
kaska 23 lutego 2008, z IP: 79.186.67.19
mam pytanie czy ten telefon ma miejsce na kartke pamięci?
merta 22 lutego 2008, z IP: 83.20.143.168
2 wiad o wadach ( mowa o noki 7373 )
merta 21 lutego 2008, z IP: 83.20.103.140
ale jesli patrzac na opinie innych ten telefon nei ma prawie zadnych wad tzn urzydkownicy sa z niego zadowoleni ;) D. jak bys nie byla zainteresowana wlasnie ta nokia ( 7370) a chcesz miec nokie to bardzo dobrze ci radze wejdz n www.nokia.pl --> produkty i potem po lewej str zaznacz opcje jakie chcesz miec w swoim telefonei a pod twoje wszystkei wymagania ukarza sie komorki z noki ... polecam ;)
merta 21 lutego 2008, z IP: 83.20.103.140
Zdecydowanie brak kabla USB i umieszczenie karty microSd (jest pod bateria wewnątrz telefonu, a nie jak w niektórych na zewnątrz co bardzo ułatwia korzystanie z karty) Poza tym moim zdaniem menu mogłoby być bardziej oryginalne z bajerami itp., a tymczasem mamy prościutkie menu, duża czcionka (co ma oczywiście swoje zalety bo jest to telefon bardzo prosty w obsłudze) Brak opcji video konferencji i lampy błyskowej w aparacie. Cena... prosze Cie bardzo na rzyczenei podala wg mnei wady telefony pozdrawaim :)
D. 17 lutego 2008, z IP: 89.76.222.218
merta powiesz mi czy warto kupować ten telefon bo się boje ale strasznie się zakochałam w noki 7370 ale jak coś o niej powiesz okropnego to raczej jej nie kupie i wielki pozdro dla cibeie:)
merta 16 lutego 2008, z IP: 83.20.131.54
ten telefon jest w cenie ok 600 zl ( nowy) warto wejsc na www.allegro.pl i porownac sobie ceny nowych telefonow pozdr , jescze jedna rzecz niby model komorki zlotej (nokia 7370 ) i rozowej ( 7373) jest zupelnie inny otoz rozowa ma o raz leszpe parametry od zlotej ( aparat dod karta pamieci , karta wejsciowa - sa duuuzo lepsze niz w zlotej ) natomiast w zlotej dluzej wytrzymuje bateria ( w sumie jest gorsza w sroku ) z gory pozdrawiam wszystkih ;))
Beta 16 lutego 2008, z IP: 79.187.232.226
Mam pytanie ile trzyma bateria
D. 13 lutego 2008, z IP: 83.143.40.134
Czy możecie mi napisać czy go jest sens kupować czy lepiej wybrać jakiś inny bo jest ładny ma bloothuw czy tam jak to się pisze ale myśle że żadnego problemu niema w zakupie tego telefonu ale mi tylko napiszcie ile on kosztuje i wielkie pozdro dla wszystkich:)
S-mm or PaHi 11 lutego 2008, z IP: 83.22.70.123
Zamierzam kupić ten telefon napiszcie cz warto!
gość 10 lutego 2008, z IP: 79.186.227.43
czy bateria jest słaba?????????????????
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na wasną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.

Ceny w sklepach i Allegro






Czas generowania strony: 0.0582 sekund.